HTML

Klasszikus, tűzött ágyvég. Szeretnéd tudni hogy készül?

2013.01.19. 10:40 Szentgyörgyi Kata

Régen, amikor futottam, egy újságíró megkérdezte tőlem, hogy mi a legjobb a futásban. Akkor azt válaszoltam, hogy, a jól végzett munka örömével abbahagyni.

Pontosan ezt gondolom a kárpitozásról is. Az a legjobb, amikor kész vagy. Akkor elfelejted (na jó, nem azonnal) a célig tartó nehézségeket.

Ez az ágyvég leginkább azért készült el, hogy nektek megmutassam, hogyan kell ilyet csinálni. Sokat dolgoztam vele, szó szerint, a véremet adtam érte, ezért úgy döntöttem, hogy ezt a tudást nem adom ingyen.

Kérek szépen érte sok-sok Facebook követőt.

Szóval, ha szeretnétek tudni, hogyan készíthető el ez az ágyvég otthon, ha szeretnétek a kemény munkával megszerzett tapasztalataimból okulni, legyetek követők a facebook-oldalamon. Ha már azok vagytok, hozzátok a barátaitokat. Most vagyunk 5995-en, 6050-nél jön a poszt!

ágyvég_kész.jpg.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: hálószoba kárpitozás DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsihaz.blog.hu/api/trackback/id/tr295026781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása