HTML

Utolsó pillanatok

2012.12.21. 18:50 Szentgyörgyi Kata

Finisbe értünk. Itt a hétvége és mi bezárjuk magunk mögött az ajtót. Ez a legjobb a télben! A karácsonyban meg az együttlét, az otthon, a fények és a csodálatosan díszbe öltözött lakás és a sok-sok vendég a legjobb! Legalábbis nekem. Utolsó pillanatban még feldobtam pár díszt a házban a szarvasok mellé.

Először is, a hálószobánk ablakába aggattam gömböket, damilra, háromszög alakzatban, hasonlóan, mint a Gerbeaud díszítésénél. Még jó hogy van gázcsövünk! Egyedül csináltam az akasztgatást-kötözgetést, ezért nincs benne egy darab vízszintes vonal sem, de tökmindegy, így is szeretjük, ahogy megcsillannak a gömbökön a fények.

ablakdísz2.jpg

ablakdísz4.jpg

ablakdísz3.jpg

ablakdísz1.jpg

A konyha-étkező részbe pedig gyűjtöttem egy kevés borostyánt, ami vadon nő sokfelé és azért jó belőle koszorút készíteni egy kis drót segítségével, mert ugyan elszárad, de a formáját és a színét őrzi. Ezen a képen a koszorú már egy hetes! A szarvas pedig itt sem hiányozhat :-)

akoszoru.jpg

A konyhában is kihasználtam, hogy gázcsöveink jól látszódnak, és egyszerűen, az égősorra rögzítettem a díszgömböket, majd az égősort rögzítettem a gázcsőhöz. Egyszerű, de nagyszerű.

adiszek.jpg

akoszoru2.jpg

adisz1.jpg

akaracsony.jpg

Ha van még egy szusszanásnyi időtök, csináljátok meg!

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony inspiráció ötlet dekoráció étkező DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsihaz.blog.hu/api/trackback/id/tr884976672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása