HTML

Édes kis semmiség

2013.03.07. 08:07 Szentgyörgyi Kata

Van egy könyvem, az a neve, hogy The Perfectly Imperfect Home. Az "otthonteremtő bibliám", a hitvallásom. Ezerszer átolvastam már, de mindig újra és újra előveszem. Az egyik legfontosabb tanítása számomra, hogy a mindennapos használati tárgyainkat igenis hagyjuk elöl, ne akarjunk steril otthont, inkább törekedjünk rá, hogy ezek a mindennapi tárgyak, amik körülvesznek, ott vannak az éjjeliszekrényen, íróasztalon, polcon, legyenek szépek, szemnek kedvesek és rendezzük el őket úgy, mintha minden egyes kis tárgy, legyen az szemüveg-tartó, számlarendszerező, vagy papírzsebkendős doboz,egy-egy dekorációs elem lenne.

Én az íróasztalomon rendezgettem a kis dolgaimat, és úgy döntöttem, kidekorálom, egységesítem a ceruzáimat. Csak. Mert így szebb. Nincs ennek semmi értelme. De mégis......nekem jobb így :-)

Vettem pár tekercs dekortapaszt, hogy az irodai inspirációs táblára azzal tegyem fel az aktuális munkákat, inspirációkat. Ezeket a dekortapaszokat használtam fel a ceruzák egységesítésére: egyszerűen apránként körberagasztgattam őket. A "ceruzatartó" pedig ikeás mécsestartó, potom 295 Ft-ért.

ceruzas1.jpg

Szépek így együtt, nem?

ceruzás4.jpg.jpg

ceruzás2.jpg.jpg

ceruzás3.jpg.jpg

Fotók: Balogh Orsi

2 komment

Címkék: inspiráció ötlet iroda egyszerű DIY

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsihaz.blog.hu/api/trackback/id/tr45119490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása