HTML

Mitől jó egy blog?

2012.08.23. 14:50 Szentgyörgyi Kata

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, én akkor olvasok egy blogot rendszeresen, ha érdekel a témája, ha szépek a képek, ha jók az ötletek, ha tetszik az írások stílusa, ha inspirál, ha érdekes  információt nyújt, ha felvidít, ha álmodozásra késztet, vagy egyszerűen csak kikapcsol. Blogtól függetlenül. A legfontosabb kedvtelési szempont pedig számomra az, ha egy blog hiteles.

Hitelességet megszerezni, azon túl pedig egyfajta véleményformáló erővé válni nagyon nehéz, ugyanakkor egy pillanat alatt el is lehet bukni azt!

Abban reménykedem, hogy a Kicsi Ház már szerzett némi hitelt nálatok. Talán azt is elmondhatom, hogy meghallgatjátok és elfogadjátok a véleményem bizonyos témákban, úgymint lakberendezés, bútorátalakítás, barkácsolás, styling.

Éppen ezért, abban is reménykedem, hogy el tudjátok fogadni azt a tényt, hogy a Kicsi Ház blog változik, ahogy egyébként én pedig fejlődöm a blogolással töltött idő során. Azt hiszem, meg lehet rekedni egy bizonyos szinten, de az nem visz előre. Én pedig nem vagyok az az egy helyben toporgós típus.

Folyton kutatok, keresem az új inspirációt, figyelem a trendeket és a bútorok felújítása kapcsán is újabb és újabb tapasztalatokat gyűjtök. Mindezt azért, hogy aztán az új ismereteimet, mindazt amit látok-hallok és amikből aztán építkezem, megosszam veletek.

Most olyan szerencsés helyzetbe kerültem, hogy egészen kivételes dolgokat tanulhatok, közelebb kerülhetek s megfigyelhetek olyan márkákat, termékeket, amiket eddig csak messziről csodálhattam, és amelyek feltétlenül új dolgokra inspirálnak, amelyek formálják az ízlésemet és a látásmódomat, leginkább a saját munkámmal kapcsolatban.

A régi blogon a fotóm alatt az Oscar Wild idézet jól mutatta, hogy mi az ami fontos nekem: Élni a lehetőséggel, és lehetőséget adni. Azt hiszem attól válnék teljesen hiteltelenné, ha most nem élnék a lehetőségeimmel, csak azért mert azok jobbak, mint amilyenről valaha is álmodtam.

Miért írom le mindezt?

Mert nem akarom, hogy azt gondoljátok, most már nem lesznek jó ötletek. Hogy már nem lesznek izgalmas bútorátalakítások. Hogy nem lesznek inspiráló barkácstippek.

Mert lesznek!

De lesz mellette más is. Ami eddig nem volt. Olyan nagy baj ez? Más leszek én ettől? Feldolgozhatatlan a változás? Baj az, ha nem csak szuperolcsó ötleteket mutatok meg nektek?

Engedjétek, hogy mixeljem a kettőt és meglátjátok, ti is sokat fogtok tanulni belőle.

Ha nyitva tartjátok a szemeteket és a szíveteket.

7 komment

Címkék: blog bemutatkozás történet

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsihaz.blog.hu/api/trackback/id/tr254727661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babvirág 2012.08.23. 23:16:53

Már a régi blogon sem értettem azokat, akik azon hőzöngtek, hogy most aztán a válásod meg az egyebek miatt soha többé nem olvasnak... :/ (És persze pl. kommentben fikázni meg megmondani a tutit rendszeresen visszajöttek...)

Eddig is az ötletekért, az inspirációkért, stílusért voltam itt. És értem ez utóbbit a képekre, a tárgyakra, a szövegre. Lehet, hogy nem most fogok méregdrága tapétával bútort felújítani, de pl. a batikolós cikk alapján dobtam fel az egyszerű Ikeás ágytakarónkat és gyártottam díszpárnákat a kanapéra. Már a gyerekkori batikolások felidézéséért is megérte, de hazaérve a saját kezemmel kivitelezett, garantáltan egyedi párnáimra lehuppani pedig..."priceless"... (A turis cikk óta pedig flitteres szoknyára vadászom, de vagy nem jó helyen keresek, vagy mások is olvasnak téged.)

Én biztosan itt leszek, és örülök, hogy fejlődsz. Mert a Te fejlődéseddel én is több lehetek, akár megvalósítom az ötleteidet, akár csak inspirálódom, akár csak kikapcsolok a mindennapi rohanás végén.

Köszönöm, amit eddig kaptam és nagyon-nagyon várom az újdonságokat!

Kalor 2012.08.24. 09:17:17

A fejlodes jo dolog, es nem lehet megallitani. En kicsit sajnalom, mert nekem nem lesz soha alkalmas gepparkom meg muhelyem, es akar egy honapig is molyolhatnek keveske szabad idomben azzal, ami itt bemutatva par ora, de aprobb otletekert azert tovabbra is benezek. :)

Ninalicius 2012.08.24. 10:22:09

Kell is fejlődni, izgatottan várom, mi sül ki belőle:) De a design egy kicsit változik majd, ugye? légyszi:)

És lenne egy kérdésem: a bútor antikolásnál csiszolás után milyen alapozót használsz? Én lenolajkencét vettem, az jó?

Előre is köszönöm,

Szentgyörgyi Kata 2012.08.24. 15:37:43

@Ninalicius: lenolajra nem lehet festeni. Vegyél pácot!

Sbanna 2012.08.24. 16:36:11

Babvirág szívemből szólt! Hajrá Kata, nagyon várom az újdonságokat! ;)

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.09.12. 21:41:42

Kedves Kata!

Örülök, hogy áthoztad a blogod a blog.hu oldalra, a régi szolgáltató elég lassan adta a lapokat néha.
Egy kritikus megjegyzést azért szeretnék tenni. A jobb oldali hasábba felrakhatnál egy linket a régi blogodra. Erre a legalkalmasabb a beállítások menüben az oldaldobozok között a linkek doboz, középről húzzál egyet ki jobbra majd a ceruzájára kattintva beleírhatod a régi blogod címét és a címhez tartozó szöveget.

De ha időd engedi akkor át is hozhatod sorban ide a régi blogodról a cikkeket, mondjuk vágólapon keresztül kicsit sokáig tart, de nem lehetettlen. A dátumot meg be lehet állítani visszamenőlegesre is, így a kronológiai sorrend sem sérül.

Szentgyörgyi Kata 2012.09.13. 07:15:42

@kgl: köszönöm a hasznos észrevételt! Folyamatban van az új blog kialakítása, és az a tervem, hogy egy külön részen összegyűjtöm a régi posztokat és átteszem ide. De még kell hozzá egy kis idő.
süti beállítások módosítása